seyma281015 telefon işini bilemem ama bana söyledikleriniz hiç birini yapmadılar yani iyiydiler lavmanı ben istedim tmm banada suniyi sormadılar tekerlekli sandalyeyle götürüyorlar evet ama catala kendileri çıkardılar dogum yaptıktan sonrada dikiş atılırken doktorumla herşeyi konuştum yapmam gerenleri dikiş bakımını falan doktorda herşeyi anlattı hatta gülüştük bile dogum hakkında bilgi verdi cataldan inerkende önlüğümu değiştirdiler iki kişi indirdi çataldan yavaş yavaş sandalyeye oturtular bebeğimide kucagıma verdiler odaya çıktık.
Ne zmn dogum yaptınız siz