Eda27 yesimsthings Aynen bende öyle aynı durumdayim bayrama denk gelmesini de istemem çoğu doktor olmaz
Mrvsmt2502 Eda27 içerde ekmek elden su gölden çıksa zorlanacak herhalde gazıydı mamasıydı memesiydi 😂
blondemom Hilalyrdkl Önce hafif ağrılar oluyor. İyi yönetmek lazım canım. Çığlık atmak ya da bağırmak çözüm değil. Sancı geldikçe çömelip sessizce ıkınmak gerekiyor. Süreci hızlandırır.
ddefnos Eda27 doktora ve bebeğe bağlı benim 41 olmak üzereyken alındı doktorum normal doğumu destekliyordu ama bebek kanala girmemişti ters pozisyondaydı ve kilosu yüksek görünüyordu doktor suni sancı versek bile sezeryana döneriz karar senin dedi bende sezeryan istedim kanala girmeyince çok zor diye duymuştum çünkü
Eda27 ddefnos Evet doğru bencede en mantıklısıni yaptın bende doktoruma sorayım kanala girmisimdir acaba bebek
Kedikadinn Bugün 39+1 bitirdik ve hala tik yok. Geçen hafta doktorum eğer bebek 4 kiloyu geçerse sezaryen ile alacağız dedi (şehir hastanesi takipliyim), cuma günü kontrolüm var 39+5 oluyorum o gün da acaba sezaryen için tarih mi verir aynı gün mü alırlar :/
E-bulut Ben de 39+3 oldum doktorum normal doğum yanlısıydı ama beklemek istemiyor. Kaka yapabilir bazı riskler var diyor. Bi de açılmam hiç yokmuş. Suni versek bile bu açılmayla gelirsen hiç ilerlemez sezeryan konuşalım dedi. Sizce ne yapmalıyım kızlar? Böyle bir şey yaşayan var mı? Sizce biraz daha bekleme sürem yok mu? Normal doğum da çok zor ama nedense sezeryan beni daha çok ürkütüyor. Daha önce sezeryan geçiren var mı? İyileşme süreci nasıl bilgi verebilecek olan varsa çok sevinirim.