Eda27 suyunda ,plesantasında bi sorun görmedikçe bekletiyorlar anladığım kadarıyla, her hafta kontrol ediyor zaten. Kanama ya da su gelişi olursa hemen gel dedi. Ama artık beklemek çok zor her gece acaba sancılarım gelevek mi , suyum mu geliyor diye her an tetikteyim 3 haftadır çok yorucu 😔 umarım müdahalesiz kendisi gelir minişler