Ayshababy evet 3 değeriniz de yüksek çıkmış biraz ama diyetle kontrol edilir,düşmezsede insülinin bebeğinize bi zararı olmayacak aksine yararı olacak. Önemli olan bebişlerin etkilenmemesi değil mi🙏 stres yapmayın malesef daha da yükseliyor stres yapınca