Ayshababy RabiaK27 maşallah gayet iyi sonuçlarınız inşallah benimde şekerim çıkmaz sonuçları bekliyorum cuma gününden beri
Yenianne3 RabiaK27 sonuçlar kaç günde cıktı acaba ben bu değerleri e nabızda göremiyorum devlettemi yaptırdınız
Ayshababy RabiaK27 inşallah bebeğe sıkıntısı yoktur bebeğin suyu kilosu falan normal ama şeker çıktı yinede
Ayshababy Seymaoztrk27 yarin doktordan sonuçları almaya gidicem sadece telefonda bilgi verdi sonuçlar sıkıntılı gelmiş diabet doktoruna yönlendirdi
RabiaK27 Ayshababy benimde suyum fazla haftasına göre bebişler sağlıklı olsunlar gerisi hallolur zaten 🤲🏻🌸
Elmassena RabiaK27 benimde öyle ve şekerim çıkmadı ama moralim çok bozuldu hem bebeğin eşi de aşşağıda inşallah sağ salim zamanında kucağımıza alalım dualarınızda eksik etmeyinn
Ayshababy Bbk88 sonuçları aldım bu gün açlık 101 1 saat sonra 234 2 saat sonra 105 olmuş doktor 2 gün ölçüm istedi sonra karar verilecekmiş diyet mi insulin mi diye cihazda verdi
Ayshababy Bbk88 inşallah bu günden başla ölçüme dedi açlık 72di yedikten 1 saat sonra 101 oldu inşallah hep öyle devam eder
Gmry Ayshababy yediklerinize dikkat ettiyseniz ve böyle çıktıysa eğer diyetle kontrol altına alıyorsunuz demektir benimde yaklaşık 15gündür yükselme olmuyor yediklerime dikkat ettiğim için. Stres yapmayın