11+6 dayız doktora kontrole gidecektik kendi doktorum izne çıkmış başka doktora yönlendirdiler biz hiç bişey sormadan siz şimdi bana cinsiyeti de sorarsınız deyip kız olduğunu söyledi bana biraz erken geldi bu şekilde erken öğrenip sonradan cinsiyeti değişmeyeniniz oldu mu acaba?