Kedim doğum arefesindeydi ve geceden beri girdiği yerden çıkmıyor muyavliyor kısık sesle cagirdigim zaman ama gelmiyor bayada sıkıntılı biryere girmiş balkonu yüklük olarak kullanıyordum (pimapenli) eşyaların altına girmiş orasida baya karışık doğurdu mu acaba