zhr96ozdmr Bende 13+4teyim. Dün doktora gittim göstermedi. Devlet hastanesinde doktorum 12.haftada erkek diye tahmin etti ama özelde kendini göstermek istemedi. Haftaya doktor tekrar çağırdı. İnşallah gelecek hafta gösterir.
2cocuk2kopek susi2 sen yine alışveriş yapma canım 14.haftada kesin olmuyor cinsiyet🙈 detaylıdan sonra yap
susi2 2cocuk2kopek Yaaa valla alışveriş yapmamak için kendimi zor tutuyorum 🙈 1-2 parça şey aldım ama bende 20 haftalık olunca alışverişe başlarım diye düşünüyorum ☺️
[silindi] mursed @Elamomy ve @Sevdam74 7 haftalıkken bildiler @Abilikardesli ve @Talentedmom 12 haftalıkken bildi 🤭🌸
fkemerci bizde 15+0 da öğrendik doktor kağıda yazdı kız🌸 şu an 16+3 deyiz bizde eylülde geleceğiz inşallah 🥰