Elfhnm susi2 susi2 ben de eylül annesiyim şuan 13+1 im doktorum ısrarla 17. Haftada gel dedi o haftayı bekleyeceğim
susi2 Nazclk_33 Amiin teşekkür ederim ☺️ Hayırlı sağlıklı bir evlat olsun ❤️ Öğrenince bize de yazın 🩷🩵
susi2 Visneli1so-s Bana 12. haftada gördüğünü söylemişti ama tam emin olunca söylerim dedi, 14. haftada tekrar kontrole gittik ve kesin şeklinde konuştu ama tabi gözle bakıyor sonuçta
susi2 [silindi] Çok teşekkür ederim ☺️ Banada burada hep erkek demişlerdi erkek oldu sanırım gerçekten bazı kişiler anlıyor 😍❤️ Cinsiyeti öğrenince bize de haber verin 🥳
susi2 Ben-Hurem-Sultan Aaay evet bayramın denk gelmesi kötü olmuş yoksa kontrole giderdiniz tekrar bakardı doktor ☺️ ama olsun sağlıkla gelsin de beklemek olsun tek derdimiz ❤️