Haco anladım ben işte takipli olduğum doktora da dedim aynı hastane zaten doktor progestan kullan bi bebek düşecekse ne yaparsan yap düşer yaşicaksa da ne olursa olsun Yaşar dedi bi sorun gözükmüyor dedi ben ayakta kaldığım için oldu dedim o gün akşam gelmişti kanama herhangi bişey demedi allahım bi geçse de kurtulsam ya diken üstündeyim sürekli