Selam arkadaşlar cumartesi günü biraz ayakta kalmıştım kanamam geldi progestan fitil koymuştum biraz geçti sonra gece yine geldi acile gittim bi sorun yok kanama alanı vs kese de yerinde dedi progestan iğne yaptırdım yine azalmıştı az önce tekrar geldi başına gelen var mı bu şekilde başlarda da geliyordu kanamam 2 haftadır kesilmişti yine başladı ya