Kızlar kızım 1.5 aylık yeni doğum yaptım sayılır ikinci bir çocuğu da asla istemiyorum evliliğimle ilgili aslında evliliğimle ilgili de değil KV sorunum var doğurduğum çocuğu bile kendi doğurdum sandı “sen doğurduğunu falan mı sanıyorsun, doğurmakla anne mi olunuyor neler neler yaptı” en etkili ve hormonlarımla oynamayacak korunma yöntemi nedir? Hap önermeyin planlı programlı biri olmadığım için şimdi bebeğim de olduğu için düzenli kullanmayacağımı düşünüyorum