Balbebek012 ben eğitime başlamadan önce kendimle birlikte tuvalete götürürdüm arada. Bazen yapardı bazen yapmazdı. Ama açıkçası bunun faydası olduğunu sanmıyorum. Zaten çişi geldiğini fark ediyorsa çişini yaparken kendi durup pipisine bakıyor, o zaman 2 saat aralıklarla çiş yapıyordu. Öncesinde yani çişini tutabiliyor mu diye arada kontrol ettiğim zamanlarda çişini hiç fark etmiyordu bile, oturduğu yerden kalkıyordu ıslaktı, ıslaklığı bile fark etmiyordu mesela