CeysuG efeduru benim doktorum detaylı için en uygun haftanın 22. Hafta olduğunu söylemişti. Bende o şekilde girdim
Basakparlar efeduru 20-22 hafta arası demişti doktorum ama değişebilir 23-24’de de giden var ama erken gidilse tabi daha doğru olur bazı sağlık sorunlarını erken tespit ettikleri oluyor
CeysuG sednc0 CeysuG benim doktorum detaylı için en uygun haftanın 22. Hafta olduğunu söylemişti. Doktorumun dediğini söyledim.
efeduru Basakparlar oğlum da 23+4 te gitmiştim şimdi doktorum 22. Haftada gelebilirsin dedi çağırdığına göre ideal bir hafta diye düşündüm tabikide doğru diyorsun geciktirmeden gitmem lazım teşekkür ederim 🫶
efeduru sednc0 en uygun hafta diye bir şey var doktorum 18 de henüz küçük olduğunu biraz daha büyümesi gerektiğini söylemişti oğlumda o yüzden sanırım en uygun hafta doktor için 22 . Hafta 🥹
ikibebisannesii_45 efeduru ben 17 haftalık olucam çarşamba günü. Amniyosentez yaptırdığım perinaroloğum bu gün sonuçların temiz olduğunu haftaya detaylıya beklediğini söyledi.18 olduğum gün gitmeyi düşünüyorum
efeduru ikibebisannesii_45 çok sevindim sonuçlarının temiz çıkmasına sağlıkla doğur inşallah 🫶 bana 18 hafta biraz küçük 22 de daha istediğimiz görüntü de oluyorlar dedi ama her doktor farklı demek ki 🥲