Parinas Gizemsli- bence öyle bişey olabilir. Benim de doktorum da tatile gidicem diyerek erken almıştı doğuma 😀özelde olabiliyor böyle şeyler
Parinas Gizemsli- hareketlerini hissediyorsanız takip edersiniz bi problem olmaz. 2 3 ayda bir gidebilen imkanı olmayan insanlar var sonuçta. Bana gebelik eğitiminde her trimesterda en az 1 kere gitmek gerekiyor demişlerdi. Yani tüm gebelik boyunca 3 kez gitmek bile kafi olabiliyor demekki. Tabi ki hiç bi doktor yapmıyor bunu o da ayrı
Gizemsli- Parinas aynen hareketlerini takip edicem birde Allah korusun kanama falan olmaz da inşallah onu takip ederim
Hashasbirey Gizemsli- olabilir. Anlaşmalı olduğu hastane bilgisini erken haftalarda vermişti. Hangi hafta hatirlamiyorum ama. Paragöz bir doktor değilse, süreçte sıkıntılı değilse çok sık çağırmıyorlar. Yarın 37. Haftaya giriyorum 10 günde bir gidiyorum artık
DENIZ_55 Gizemsli- ne güzel bak doktor çok önemli ilk zamanlar neysede son haftalar daha çok güvenmek istiyor dogum olacak kendimizi ona emanet edeceğiz sonuçta rabbim iyi insanlar çıkarsın karsimiza inşallah
KLORAKHANIM Gizemsli- valla yurtdışında yaşıyorum doktoru aradım. Hamileyim diye bana yapabilecek bir şeyim yok zaten o yüzden sen kendine dikkat et 8. Haftada gel dedi ve muhtemelen sonra 16 da çagıracak sonra 25 de ve 35 de cagıracak başka da kontrol olmayacak. (Gebelikte sıkıntı olmazsa tabi) bence normal bi kontrol süresi o yüzden
Gizemsli- KLORAKHANIM yani hareketlerinde sıkıntı olmazsa kanama ani su gelişi galan Bencede normal haklısnız