Gizemsli- ilk 3 ayı tamamlayınca doktorlar ayda bir 5 hafta da bir gelin diyorlar bende 13. Haftamda gittim özel muayenehane de doktorum artık bayramdan sonra gelirsin şuanlık bi problem bi tahlilimiz yok zaten dedi yani araya 5 hafta koydu tabi ki kötü hissedersek erken gidebiliriz ama bebek için ve anne için ultrasona çok sık girmemekte fayda var bende asla dayanamıyorum çok merak ediyorum gitmek istiyorum ama doktoru dinlemeye çalışıyorum