Eda42_ kız orayada gittim hem nkrmaline hem aciline hele ilkinde doğumdan 12 saat öncesi gittim acile kovdular ordan kanamam suyum gelmedi diye . 15 temmuzda bı doktor var ama asla randevu alamıyorum acilde denk gelende oydu galiba bende şaşırdım cmtesi günü bir ilgilendiler biri geldi biri gitti Hepsi deid sana yatış oneriyoruz Sancij başlamış falan diye çok ilgilililerdi aistin falan beegnmeyiz ya Çok iyilerid dün bı gittim iki ceneci mahaleli koymuşlar çene yapmaktan bakana kadar iki kere kasildim O baktığında geçmişti zaten Nst ye bile takmadı