Kizlar bilen bilir doğum sancıların baslamis dediler bunu diyen dört ebe iki doktordu yani Ortak kararlariydi ki Nst de 90 i gören 6 dk da 7 dk üç düzenli bı sure duzensiz üç düzenli gibi sancım vardı Nst de haizrliksiz gittmistim Heme Biraz evde çekeyim diye imza attip ciktim dün dayanamadım dün gittim bı daha Resmen Sokaktan geçenler baksa daha iyi anlardı . Bakarken kasılma anima denk gelmedi on saniyelik bı USG bakmasinda nasıl denk gelicek kadınım yumusakmişarlarinda öyle konuşuyorlar Bebek tam kanala yerlesmemis yerleşme agrisiymis öyle dediler Ama değil yani Sancı bagirtinca gidecekmisim snaic bagirttiktan bı saate kalamdan doğum yapmıştım ilkinde bu bide ikinci anlık gelebilir yani Üç dk ya bile düştü Kasilmam ama Nst ye almadılar Sinirleiem tepeme geldi ne biçim insanların ellerine canlarimizi emanet etmek zorundayiz 🥲bkonya 15 temmuz hst de yaşadım olayı . Ama doktor farkı oncceki gün çok ilgililerdi