Nur6006 bence var 2 dk’da çıktıysa vardır benim testim hemen altta 3dk bekledim çıkmadı sonra çöpe attım unuttum bakmaya yarım saat sonra bakayım dedim boyle baya belirgin bir çizgi çıktı 14 gün gecikmem var ama şuan kahverengi ve hafif kırmızılı kanamam var ama ağrısız normalde regl olduğumda acillik olurum acaba yerlesme kanaması mi adet kanaması mi bilemedim 28 Şubat’ta test yaptığımda aşırı silik bir çizgi görmüştüm kan verdim çıkmadı ama bu seferki baya belirgin bir cizgi