Pinarkorkmazer busra58ayd58 bende olmadı hiç dikişim yok ilk bebeğim epiduralle doğumdu ama zaten doğum başlayacağı zaman size ıkınma hissi geliyor ve belinşzden kalçanıza baskı oluyor