Elifkcs ilkini tam anestezi ikinciyi epidural yaptim. İlk cocugumda ayilip kendime gelmem cok uzun sürdüğü icin cocugumla ilk tensel temasi ve emzirme islemini yapamadim diyebilirim ikincisinde epidural olup cocugumu emziricem dedim cok kizdilar vazgeçirmek istediler ama yaptim cokta rahattim hatta oturdum yedim ictim emzirdim sonrasinda kalkip yürüdüm vs. Tek sorun hastaneden çıktıktan sonra cok ama cok şiddetli bas agrisi yasadim… Hic oyle birsey görmemiştim. 2 3 defa hastaneye gittim doktorumu aradim birşey yapin gecsin diye sadece kahve cay su ic dedi. Agri kesici yapamayiz dedi yapsakta oluck dedi 1 hafta gecesi gunduzu agri cektim sonra agri yavas yavas belime indi ama belim cok agrimadi 3 4 gun en fazla 4 5 gun diyebilirim sonrasinda tamamen gecti ama basimin agrisindan saclarimi yoldugumu biliyorum. Ölüyorum diye bagirmistim daaa şöyle birsey varki her insanda farkli etkiler gosteriyor simdi bu bendeki etkisi. Ben anesteziyi vucuttan zor atan biriyim. Arkadaslarimdan epidural olanlar oldu sordum hic birsey yasamamislar. O yuzden bu bedeninle alakali aslinda hatta sonrasında doktora da sormustum herkeste boyle mi diye hayir kisiden kisiye degisiyor demisti. O yuzden bu sefer 2 sezeryan sonrası normal dogum istiyorum Allah nasip ederse 🤲🏼