tazeannesese Balbebek012 ayy ben heyecanladim bı an çok az kalmış🥹, su gibi geçsin, annesini yormadan gelsin bebiş inşaallah 🌸
Kumsal28 tazeannesese benim 3.doğum olucak ilki normal doğumla oldu ikincisi tek yumurta ikizleri erken doğum olmak zorundaydı sezeryanla 24 haftalık doğum yaptım ama malesef kaybettim bebeklerimi bu benim 3. Gebeliğim ama 1 kızım var suan