babyandmomy__ çok bilgilendirici geçiyor bence tüm anne adaylarına zorunlu olmalı bu tür eğitimler. Ben çocuk gelişimi mezunuyum. Yıllardır da öğretmenlik yapıyorum. Belki çoğu şeye hakimim ama tekrarlamak, öğrenmek, bebeğimle vakit geçirmek için harika bir fırsat oldu benim için. Şu ana kadar ilkyardım, emzirme pozisyonları, gebelik oluşumu, ilerleyişi ve doğum şekilleri, bebeklerde özbakım nasıl olmalı gibi birçok konuyu işledik. Bu hafta perine masajı, doğum sancısı sırasında nefes egzersizlerini gördük. Haftaya da son ders olacak. Toplam 4 haftadan oluşuyor eğitim.
İzne ayrıldıktan sonra benim için de haftalık güzel bir vakit geçirme süreci oldu 🥰