ecemeric95 34+1 🥹🥹 nefes darlığı ve mide yanması çok fazla yaşıyorum ya. mide yanması değil hatta böyle direkt yanar dağa döndüm resmen 😁 şu an baş geliş ve her şeyi iyi çok şükür. bel ağrısı arada vuruyor geçiyor, yalancı sancılar çok nadir. regl olacak gibi bir kasık ağrısı çekiyorum bazenleri ama doğumum tam 39-40da olacak gibi geliyor. hayırlısı ya sağlıkla gelsin de doğum şekli benim için fark etmiyor