Nazo77 birde eşimden boşandım diye gitmişler sosyal hizmetlere bildirmişler benim iznim olmadan. Bu yüzden de hastaneden çıkarmadılar. Eski eşim geldi almak istemediler refakatçı olarak kalacaktı zorla aldırdım. Ben böyle rezillik görmedim beni de bebeğimi de daha çok strese soktular. Hastanede hareket etmiyordu yavrum eve geldim hareketleri düzeldi. Birde hastaneye babası gelince hissetti sanırım gelince nst düzeldi hareketleri düzeldi. Babası gitti nst de kalbi yine yavaşladı hareketleri durdu. 😢Bebekler anne karnında gerçekten herşeyi anlıyormuş