Merhaba arkadaşlar 37hafta bugün doldu nst de kalp atışı yavaşlıyor 60 lara düşüyor bebeğimin. Hastanede yatıyorum şuan başına gelen var mı hiç bir açıklama yapmıyorlar sezaryene almıyorlar budürğmu yaşayabin özel takipli olan ya da doktoru bilgi veren var mı? Moralim çok bozuk ağlıyorum lütfen bu durumu yaşamış bilen biri varsa bilgi verebilir mi? Riskli gebeyim ve nst bozuk çıkıyor 🥺