Aserpil Pinarkorkmazer sezeryan gelmesi daha kolay olur sanki. Normalde çünkü annenin iyi olmago bir durumda görüyor dayanamaya bilir ama sezeryanda öyle değil güle oynaya çıkarsınız beraber inslalah 😘
Pinarkorkmazer Aserpil vajinalde gördü hatta bebeğimin ebesi bile sayılır eşim doktorla aynı şeyi yaptı hahımda 😂😂 sezaryene de girecek inşallah
Aserpil Pinarkorkmazer iyi cesaretliymis bizimki bebek karnimda hareket edince bile İci tuhaf oluyo 😅
Pinarkorkmazer Aserpil bizimki de hiç cesaretli değil kan görse bayılır normalde ama yurt dışında doğum yaptım İngilizce bilmiyordum mecburen yanımda kalmak zorundaydı 😂