Aserpil benim eşim de hiç istemezdi asla gitmem diyordu doğum için yurt dışına geldik İngilizce de bilmediğim için ve doğum gece olduğu için mecburen girdi tercüman da bulamadık o saatte😂 şimdi diyor ki bu sefer yine geleceğim 😂😂 ama sezaryen olacağı için gelmeyebilir ben istiyorum gelmesini görmeyeceksin hiçbir şey zaten diyorum