Aysegul466 Semra hanımdı, hastaneden ve çalışanlardan yana şikayetim olmasa asla değiştirmezdim doktorumu, onunla 2.hamileliğimde tanıştık sayesinde erken teşhisle kürtaj oldum, 3.hamileliğimde de ilk 3 ay ona gitmeye devam ettim riskli dönemi atlattıktan sonra değiştirdim doktorumu