Cansuturksahin AliBinnur bu dediğini bence tekrar düşün kimin hastası daha çok sevmiyor olabilirsin ama bu doktoru kötüleyebileceğin anlamına gelmiyor
AliBinnur Cansuturksahin ben doktora kötü demedim ki sadece pabucu dama atıldı dedim ve buda onu kötülemek değil. Siz yorumu tekrar okuyunuz.
Maviyesil121212 Selmas57 endişelenme senin haftab gayet iyiydi 25 haftalık doğan birsürüü Bebek var. Doktor ne diyor bu duruma Selçuk bey ilgileniyordur dmi
Selmas57 Maviyesil121212 evt sagolsun cok ilgileniyo. Malum birde gecen sene de kaybim var 26 haftalik, uzulme falan diyo ama iste gel anlat.. hemsireler olsun, doktor olsun , ayse ebe olsun gercekten hepsi cok ilgili. Allah korusun dua et nllur 🙏🙏
Cansuturksahin Selmas57 tez zamanda iyi olr çıkar inşallah bebeğin kuzumm korkma bence haftası gayet iyiymiş ❤️
Deletedmom2 Kızlar ikili testi öztanda yaptıran var mı fiyatı biliyor musunuz devlete sıra aldım ama kararsızım ne kadar ilgilenirler başka hastaneye gittiğimi öğrenince bazı doktorlar bakmam diyormuş diye duymuştum
Maviyesil121212 Deletedmom2 ben devlette yaptırdım ikili testimi hiç de öyle bi şey demediler boşuna para verme. Ama sadece ikili test icin gittiğini de söyleme kontrol icin gitmiş gibi yap haftandan dolayı ikili testi direkt yapacaktır zaten
AliBinnur Deletedmom2 rica ederim canım ben 80 lira vermiştim zam falan geldi mi bilmiyorum maalesef 😊
Deletedmom2 Maviyesil121212 bu haftaya kadar hiç gitmedin mi doktora demez mi doktor sizde devam etmeye karar verdim mi diyeyim Beyhan beye sıra buldum ona gidicem sen kime gitmiştin devlette
Maviyesil121212 Deletedmom2 ben Nuri pekere gitmiştim mükemmel bir doktor Ama 1 aylığına Doğuya görevlendirilmiş. Beyhan bey de ters bir doktor değildir ikili testini yapar. Zaten çok da ileri bi haftada değilsindir. Devlettekiler son ayda gelenlere karşı takınıyorlar o tavrı. Ben Nuri beye 24. Haftadan sonra gitmeye başlamıştım
Maviyesil121212 Deletedmom2 bu arada ben hem özele hem devlete gittiğimi söylemiştim gayet normal karşıladı hatta oradaki ultrason cihazları daha iyi durumun varsa özele de gitmen daha iyi demişti.
Deletedmom2 Maviyesil121212 11+3üm evet hem özel hem devlet mantıklı belki memnun kalırsam ayda bir yine gider başka bir doktor gözüyle bakılırım teşekkürler tavsiyeleriniz için :)