Meltemanneolsun Yarısına geldim kizlar yarın çoğu gitti azı kaldı derim artık🥰🥰 sizin nasıl ne kadar kaldı? Vay bee yariladik bile öyle böyle derken bı bu kadar daha geçince kızımı kucağıma alacağım inşallah 🩷🩷
Birminiksusam Meltemanneolsun bizde yarın sizinle aynı olacaz tam 20 hafta 140 gün kaliyor saglikcakla kucagımıza almak nasip olsun🙏🥹
hhaziran Meltemanneolsun burdaki tarih 120 gün, sezaryen olursam minimum 106 gün 🥹 ssvd düşünüyordum ama doktorumu yeni değiştirmek zorunda kalınca sezaryen yolu gözüküyor bana gibi 🥲bebelerimiz sağlıkla, bizlerin kolay doğumları olsun inşallah 🙏🏻🌸
Pinar0711 Meltemanneolsun Ahh o günler geçmek bilmiyor). 100 den sonrası kolay oldu bence ya şimdi 77 gün kaldı. 60 ı görsəydim diyorum
staRmama Meltemanneolsun senin oğlun olmuyor muydu benim aklımda öyle kalmış 😄 sağlıkla gelsin minik kuş 💗
Meltemanneolsun Birminiksusam amin canimm hepimiz sağlıcakla bir nefeste inşallah kucağımıza alalım🙏🥰
Meltemanneolsun hhaziran amin canım benim de sezeryan olacak gibi gözüküyor 38 de o hesapla daha da az kalmis aslinda çoğu gitmiş azı kalmis yani 🙏🙏🥰🥰🩷
hhaziran Meltemanneolsun zaman çok hızlı geçiyor 🥹 hamileliğin başlarında zamanı biri durdurmuş gibiydi ama hareketlerini hissetmeye başlayınca sonrası su gibi akıyor 🥹
Balbebek012 Meltemanneolsun ayy bizim de son 47 gün kaldı ama ben de sizin gibi yarılayunca çok mutlu olmuştum
Meltemanneolsun Balbebek012 ayy senin bir dahaki aya doğuyor işte şurada ne kalmış maşallah nasıl heyecan var mı
Meltemanneolsun hhaziran son 4 5 gündür hafif hafif hissetmeye başladım 😊 çok ilginç bir duygu kipirdiyor içimde 🩷🫣
GirlandBoy_Mom Meltemanneolsun son 124💙şuan riskli gözüküyor sezeryan olma ihtimali var ondan biraz daha düşebiliriz😬
Meltemanneolsun GirlandBoy_Mom sağlıcakla al canım kucağına inşallah🙏🙏 bende kist ve miyom olduğu için sezeryan olacak ve onlar da alınacak simdiden bı tirsma var ama belli etmiyorum 😂
Meltemanneolsun Balbebek012 benim bile var hemen dogurayim artık diyorum bebek falan görünce dışarıda içim gidiyor😂
GirlandBoy_Mom Meltemanneolsun amin hepimiz inşallah canım🤲💕 benimde bebeğin eşi rahime yakın yerleşmiş daha belli değil perinatoloğa yönlendirme yaptı doktorum ama düzelmezse sezeryan gözüküyor gözüm korkmuyor değil😬😂
Meltemanneolsun Talentedmom 19. Haftada işte gece birden karnıma bastırma hissettim içeriden bastırıldı karnım 🥰 sonra bı lonk diye döndü 😂 anam dedim noluyoruz. Şimdi kimildamalar hissediyorum ara ara