mucizemom8 Meltemyk yok canım o marka değil biliyorum onlar yalancı pozitif gösteriyor softec di ve daha önce de kullanmıştım ama demek ki onu da bozmuşlar
Meltemyk mucizemom8 olablir canım sen hala gecikme yaşıyorsan bi haftadan gazla olduysa tekrar kan ver bence
mucizemom8 Edapkdmr hala olmadım ama ben artık spora bağlıyorum çünkü softec frely pozitif kaset test negatif canim
babyonthewayy 5 gün gecikmede negatif 7 gün gecikmede silik çizgi ve gecikmenin 10.gününde kanda 412 ile öğrendim şimdi 7+5′iz
ikball1 babyonthewayy yarın tekrar kan vericem hala regl olmadım bi ihtimal olabilir diye düşünüyorum
babyonthewayy doktorum son adet tarihimi 8 ocaktan 23 ocağa çekti geç döllenme diye gayet uyumlu gidiyor şu anda 23 ocağa göre