Kızlar adetim 6 7 gün gecikti normalde 35 36 günde bazen 40 günde bir regl oluyorum perşembe günü kan verdim negatif çıktı test yapmıştım orda pozitif çıkmıştı kanda negatif hala regl olmadım regl belirtisi şuan hiç yok acaba geç döllenme olabilir mi böyle olup sonradan hamile olduğunu öğrenen varmi bi ihtimal olabilir dimi