Kızlar normalde de temiz ve düzenli biriydim aklıma estiği an gece gündüz farketmez heryer temiz ve düzenli tutardım ama riskli gebeliğim var en baştan beri kanama düşük tehlikesi şimdi de 24+2 deyim erken doğum riskim var doktorlar bana yat dinlen diyorlar ama içimdeki sesi susturamiyorum sürekli temizlik yapmak istiyorum ama yapmıyorum öyle dip köşe tabi de üstten üstten yapıyorum sizlerde böyle misiniz bazen oluyor hep uyumak istiyorum bazende böyle deli gibi temizlik yapmak istiyorum