sutlukahve_ EsoMom_ valla bilmiyorum aşkım ya aklım kalmasin sabah test yapcam ama umudum yok açıkçası
Svda_tsr Selam kızlar naptınız var mı bebiş? Benim de bat 19 marttı. Regl olmadım testler de negatif. Asla günüm şaşmazdı
sutlukahve_ Svda_tsr ben de olmadm silik bişey çıktı ama güvenmiyorum teste awox sipariş ettim bakalim
Gencanne06 Svda_tsr yalnız değilmişim ilk defa 3 gün gecikti belirti de yok 3 test yaptım negatif hiç anlamadım bende
Babyaa Benim de bar 20 hala olmadım regl. Normalde günüm şaşmaz ama test yapmadım korkuyorum negatif çıkar diye
Babyaa sutlukahve_ yaaa 😂😂 valla eşimle bayramı beklemeye karar verdik 😂 ocak ayında kimyasal yaşadım ben ilk gebeliğimdi baya üzüldüm o zaman hayırlısı tabi ama yine birşey olur negatif çıkar diye korkuyorum