EsoMom_ sutlukahve_ bat 18 umutluydum ovulasyon koyulaşma var diye bugün iyice silikleşti güçleştim umudu geç catladı yumurtam yüksek ihtimalle gecikicem😇😇😇
sutlukahve_ EsoMom_ evet siliklesmis ama bence umudunu yitirme daha 8 gün olmuş sonradan koyulasabilir burda koyu çıkmadan hamile çıkanlar da var
EsoMom_ sutlukahve_ dörde yakın saatler daha artıyor aslında ama sende yine umut var silik olsa bile koyulaşma oluyor
EsoMom_ sutlukahve_ hatta yumurtan bile catlamıs sanırım koyulaşma çıkıyor iki kere peşinden silik çıkıyor
sutlukahve_ EsoMom_ ama tam pik değildi öyle olur mu ben hiç degerlendirmedim de o günleri yumurtlama değil diye
EsoMom_ sutlukahve_ yarındı adet günün dimi benim de ovulasyon tek kaldı yarın yapıcam belli olur Kasıklarında Ağrı var mı özellikle bugün biraz fazla ağrıyor sol kasıgım sende de var mı
sutlukahve_ EsoMom_ evet yarın bende hicbisey yok 😅göğüs hassasiyeti vardı o da azaldı iyice belde arada tatlı bı ağrı oluyor ama öyle yoğun kasik ağrısı vs yok baş dönmesi var ama ona da belirti diyemiyorum
sutlukahve_ EsoMom_ valla bilmiyorum aşkım ya aklım kalmasin sabah test yapcam ama umudum yok açıkçası