Balbebek012 başa doğru bakınca çok çabuk ileriye bakınca daha çok var gibi 😃 bir de özellikle sonlarda iyice ağırlaşınca değil gün dakika geçmiyor gibi 😃 ben şahsen çok yorgunum bir de çok şişiyorum ben onun da mı etkisi bilmiyorum adım atmaya mecalim yok 🥲