Haziranda nasipse benim doğumum olacak ama zaman okadar hızlı geciyoki hiç zaman geçsin istemiyorum ilk gebeliğimde böyle değildim.
Sanırım Cahildim sürecleride bilmiyordum ondan korkum yoktu 😂🙈
Ama bunda stresim cok fazla var.
Tırsıyorum herseyden doğum süreclerinide bildiğim için o yüzdenmi böyle zaman cabuk geçiyo bilmıyorum 🙈
2 damarda centik çıktı kilo durumumuz ne olur, sağlığımız ne olur, bizi neler bekler onuda bilmıyorum yani hem heyecanlı,
hem stresli,hem korkuluyum..
Sizin baya az zaman kalmış
Sağlıcakla sıkıntısız kucağınıza Alın inşallah.. 💕