ozzbsb Busraa41 benim ikiside baş aşağıda normal doğuma uygun dedi ama risk almayalım dedi. Bende doktorumu dinleyeyim o halde☺️🥹
gzm_42 ozzbsb rica ederim ❤️tabiki doktorun ve siz hangisinin uygun görüyorsanız tercih sizin Rabbim kucağınıza sağlıklı bir şekilde almayı nasip etsin inşaallah 🤲
Gzde4507 ozzbsb ilk gebelik ikiz sezeryan oldu. İkiside baş gelişti ama yine de o riske girmek istemezdim ki doktorda hiç normal doğum demedi sezeryan dedi. Zaten 36 haftada suyum geldi sancı yok açılma yoktu mecbur sezeryandı
ozzbsb Gzde4507 Anladım teşekkür ederim evet düşünüyorum şuan sezaryen o halde daha mantıklı zorlamayayım kendimi hiç🥰
ozzbsb Busraa41 Evet maşallah sizin de az kalmış. 30. Haftadan sonra zaman hızlı geçiyor 🥰 İnşallah güzel haberlerimizi de paylaşırız buradan🧿❤️