ozzbsb çok merak ettiğim bir konuydu 😅 daha bismillah şimdiden sezaryen olacak diye yaşlılar tarafından zorbalanmaya başladım😂😂 insan tabi ister normal doğurmak ama en sağlıklısı neyse o olsun bende burada bakınayım🤭
Şuan okuduklarıma eklemek gerekirse şu da var eskiden varmış evet herkes normal doğuruyormuş ama ne insanlık eskisi gibi tembelleştik eskiden tarlada doğurup iş yapmaya devam ederlermiş ne de yediklerimiz organik eskisi gibi bir şey kalmadı yani kadın bedeni çatımız bile eski kadınlar gibi değil malesef o yüzden her şey zor ve riske atmak istemiyorlar teknoloji de geliştiği için ..