Secil45 ya bende sizin gibi düşünüyorum ben şuan 16 haftalık hamileyim hiç bi seğirme hareket yok bende ekşi yemem ekşi ve acıya daha çok düştüm acıyı normal de de yerim özel hastaneye gidiyorum 12 haftalıkken kız dedi 10 dün sonda gittim erkek dedi dün yine gittim erkek dedi ama ben hala kız olarak hissediyorum devlette de göstermiyor diyorlar