NesrinBzn Arkadaşlar merhaba adetim 5 gün var iki gün önce test yaptım negatifti dün yaptım negatifti bugün ise silik çizgi oluştu yumurtlamamın 10. Günü prodector testimin markası sabah yapmıştım silik çıktı bi kaç saat geçince daha net olmuştu
GezenTavuk_2 NesrinBzn Aaa evet bariz var görüyorum bence kan verin direk hayırlı uğurlu olsun inşallah 🥰
GezenTavuk_2 NesrinBzn benimde böyleydi ben gözümle görüyorum kameraya yandimiyorfu bu marka aynısı hatta sonra bir kaç saat sonra belirmişti 🥹
Dlkkdr6431 Bende geçen ay trat yaptım gecikti diye ayni bu şekilde çizgi çekmişti ertesi gün de regl olmuştum 😬 testler yanıltıyor artık canım braz bekle tekrar yap yani regl gecikince belirtilerin var mı
NesrinBzn Dlkkdr6431 evet iki gündür kasık ağrım bel ağrım var ve çok sıcak hararet basıyor normalde hep üşüyen biriyim beni şüphelendiren dün gece karnımda bir sol tarafa bi sağ tarafa ağrı girip çıkıyordu hiç uyuyamadım ağrıdan zaten koyu çizgi çıkmayana kadar kan vermeyi düşünmüyorum 🥹♥️
Dlkkdr6431 NesrinBzn ay bende de var ayni belirtiler sadece üşüme sicak hep oluyor ama acıkıyorum ve lavaboya çok gitmeye başladım önceden tutabilirim şimdi tutamiyorum hemen ağrı baskı gibi bi şey oluyor 🥺
NesrinBzn Dlkkdr6431 bnde bugün çok sık idrara gidiyorum ve şişkinlik var umarım hamileyizdir🥲😍bugün de test yaptım çok net çift çizgi çıktı