Benim hemoroidim vardı yaklaşık en fazla 2 yıl önce ameliyat oldum. Şuan hamileyim tekrar olmuş doktora randevu aldım gidicem. Normal doğum için bir tehlikesi var mı tedirginim o yüzden. Çünkü ameliyat olunca bana ilerde hamile kalırsan normal doğum yapamazsın demişti doktorum. Bakalım ne diyecek. 31. haftaya giriyorum bakalım hayırlısı. Doktora gidince krem veriyor zaten. Çok kaşınıyordu. Kiminde kan bile geliyor. Sıcak suya her gün 15 dk oturuyordum. Genel cerrahi doktoruna gitmende fayda var.