Senaamtl merhaba, ilk gebeliğimde vajinal doğum korkusu değilde, beklemek daha çok korkutuyordu beni, paranoya olmuştum iyice. O dönem buradaki hikayeler beni çok etkiliyordu
En son hareketlerini hissetmeyince o an sezaryene karar verdim, doktorum tam bir vajinal doğum yanlısıydı beni ikna edemediği için kendi ikna oldu 😃 devlette isteğe bağlı yapılmıyor ama özeller kabul ediyor. Şimdi 2. Gebeliğim ve 1 hafta önceye kadar ssvd düşünüyordum doktorumu değiştirdiğim için ssvd den de vazgeçtim. Her doğumun hikayesi, kendine göre bir zorluğu var. Bazılarının doğumu uzun ve zorlu geçerken kimilerin hızlı ve kesisiz oluyor. Rabbim hayırlı kolay doğumlar nasip etsin hepimize 🙏🏻