E_T keyfimin-kahyasi-misin ben yeni duyuyorum böyle birşey inşllh öyle olur ilkin de 18 saat sancı çekmiştim 🥴
keyfimin-kahyasi-misin E_T 28 saat sonunda dogurmustum ben djd 🤣oda ebelere yalvar yakar kestiler bictiler bayilacaktim yoska daha çekerdim galiba
E_T keyfimin-kahyasi-misin tüh senin ki daha kötü olmuş inşllh bu bebişinde o kadr cekmezsin Rabbim yardımcın olsun dogurursan haber et 😁
keyfimin-kahyasi-misin E_T Amin amin sende cekmezisin inşallah gelir biran evvel sende haber et bakalım hamgisi gelecek djdj 🤣♥️