Hilalyrdkl Ya bişey yok aslında ama HERSEY anlık 🥲Sancı falan olmasa Ne yapayım doktoru hastaneyi az önce geldim eve Doğru düzgün bakmadılar çene yapmaktan üç dk aralığında Kasilmam var neymiş Sancı bagirtiracakmis öyle gelecekmisim🤣Dün daha duzensizdi yatış onermislerdi Tabi doktor ebe farklı olunca mı neden konuşmaktan bakmadilar resmen Nst ye almadılar İstiyolarki bebeğin kafais çıkınca gelelim ne bilelim biz takip etmicemsemiz niye varsınız orda 🥲