tahamommy benim öyle uzun süreli deneme durumum olmadı, denemeye başladıktan kısa süre sonra gebe kaldım. Ovülasyon testi de kullanmadım. Ama halk yumurtanın ne zaman çatladığını şimdiye kadar biliyormuymuş onu merak ettim doğrusu… bu tarz şeyler daha çok strese sokar insanı ki burada okuyoruz sürekli elinde testle stres halinde hanımlar. Halbuki ters bir durum ve hastalık olmadığı sürece sadece stres kaynaklı gebe kalamayan bir sürü insan var. Vücudu normal akışına bırakın ve adetiniz bittikten sonra birer gün arayla ilişkiye girin, muhakkak yumurtaya denk gelecektir, iyi akşamlar