tahamommy ben yumurtlama takibini testlerle yapmadım açıkcası, adet döngümü takip ettiğim düzenli not aldığım bir uygulama var, oraya göre yumurtlama görünen günlerde denememe rağmen, o tarihe göre test yapınca negatifi gördük, fakat 8 gün sonra yaptığımda pozitifi yeni görmüştüm beta yeni yükseliyordu. Yani aslında aynı şeyi konuştuk, ama zatem halk bunu neden bu kadar detaylı bilmeli ki diye de düşünüyorum, gerek yok bence.