Ber16 benim ilk gebeliğim 16 haftada sonlandı ikizdi sonra testlerle kan pıhtılaşması çıktı hamile olunca kese görününce iğneye başlayacaksın dedi doktor. gebelik kaybım var diye ne olur ne olmaz 13. Haftaya kadar kullan dedi doktorum iğneyi raporuna bakıp yazdı hergün göbekten oluyorum.