Hanfak merhabalar, bende tüp bebek bebek tedavisi gördükten sonra doğal hamile kaldım tüp bebekle 2 düşüğüm var, doktorum hafif lekelenmem olduğu için ve geçmişimden dolayı progestan başlatmıştı. 14. Haftada bıraktık progestnu daha sonra 17. Haftada benim kasılmalarım başladı. Erken başladığı için ve rahim ağzını açma olasılığı yüksek olduğu için riskli dönemi geçene kadar progestan a devam ettik. Bu arada lütfen günlük ped kullanmayın enfeksiyon kapma olasılığınız çok yüksek. günlük 3 litre su, günlük 3-4 kere iç çamaşır değiştirme, iç çamaşırlarınızı diğer çamaşırlardan ayırarak 60 derecede yıkamanızı öneririm. Enfeksiyon çok riskli